uitnodiging....voor iedereen die wil bijkletsen... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu uitnodiging....voor iedereen die wil bijkletsen... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

uitnodiging....voor iedereen die wil bijkletsen...

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

05 September 2010 | Nicaragua, Granada

hey lieve allemaal, zoals jullie weten ben ik in Nederland. Geniet intens van alles en JA zelfs van de kou...wat heerlijk even niet zweten. haha Ennnnnn natuurlijk de trouwerij van mijn lieve broer en schoonzussie. Het was een geweldige dag afgelopen vrijdag, wat was ik trots op die twee. HEb ook heerlijk met Mika mijn kliene neefje kunnen spelen en knuffelen en ook dat is zo onwijs genieten. en tjaaaa zo vliegt de 1e week vloog voorbij en kom amper toe aan iedereen bezoeken. Dus heb ik een plan bedacht. Wie er zin heeft om is even heerlijk bij te praten onder het genot van een drankje kom dan as vrijdag om een uur of 8 naar de Boterwaag in hartje centrum van Den Haag. Ik ga daar iig even lekker wat drinken dussssssss...bijkletsen??? gezellig komen joh, maken we er een leuke avond van.

tot vrijdag??

liefs Diana en Emerick



  • 05 September 2010 - 19:57

    Femmes:

    Hola!
    Zou wel willen maar moet vanaf woensdagavond t/m zondagavond laat lange dagen werken....
    xx

  • 05 September 2010 - 19:57

    Femmes:

    Hola!
    Zou wel willen maar moet vanaf woensdagavond t/m zondagavond laat lange dagen werken....
    xx

  • 05 September 2010 - 20:06

    Eva:

    Holaaa chica,
    Ik zal wel willen maar kben beetje ver weg ;) ben blij dat je het zo naar je zin hebt meis, hele dikke knuffels aan je mams en paps!!
    Oja, het huis is betaald :)

  • 05 September 2010 - 20:31

    Dorothée:

    das me te ver wandelen en trammen/bussen gaat niet en fietsen durf ik niet meer. De volgende dag naar een trouwerij in Apeldoorn, 2 openeningen gehad en ben lichtelijk uitgepoept. We zien wel, godweet?!
    Liefs

  • 05 September 2010 - 21:34

    Huub:

    Had graag gewild, maar zit in Oosterhout, ga ff kijken of ik nog wat kan omzetten, LiefsXXXX

  • 06 September 2010 - 06:50

    Alice:

    Goed idee. Vroeg me al af hoe we konden afspreken. Ik ben er!!!!
    Tot vrijdag

  • 06 September 2010 - 07:08

    Toob:

    He Diana, ik ga het vrijdag niet halen heb een afspraak. Ik ga er vanuit dat we elkaar nog even treffen bij dat schitterende Buro Toob waar veel veranderd is. Spreek je wellicht nog even. Bellen he als je langs scheurt...de ouwe 50 er....

  • 06 September 2010 - 07:42

    Karin:

    Hee Diaan,

    Geniet even volop van Nederland en de kou en koude regen ;-)
    Wij ruilen vanaf morgen koud Belgenland even een maandje voor tropisch Borneo

    Kus en genieten jij !!!

    Karin

  • 06 September 2010 - 08:58

    Marijke:

    Hola Diana en Emerick!
    Wat jammer dat het niet op donderdag is!!! Ik heb mijn dochter al heel lang geleden beloofd om op te passen...
    Ik zou jullie even willen zien en bijkletsen...

  • 06 September 2010 - 09:34

    Mascha:

    Hi Diana,

    Helaas gaat het me niet lukken vrijdag. Heb een afspraak staan die ik niet kan verzetten. In ieder geval goed te horen dat het jullie hier prima bevalt. Tot snel in ieder geval. Dikke kus, Mascha

  • 06 September 2010 - 16:07

    TIA:

    hou maar een plaatsje vrij, en laat de mojito maar komen want ik kom wel hoor, kan niet wachten, misschien sleep ik Mar en Debster ook ff mee hihi
    besito ook voor Emerick
    Maddy

  • 06 September 2010 - 17:57

    Joke:

    Nou wij komen hoor!!! Gezellig. De Boterwaag.... hmmmm..... hebben ze daar ook Malibu?????

  • 06 September 2010 - 18:19

    Erik En Arina:

    Hoi diaan,

    helaas wij vertrekken vrijdag naar Botswana, maar wensen je nog veel plezier verder in dit kouwe kikkerland.
    Wie weet, ooit in Nicaragua......
    groetjes
    erik en arina

  • 06 September 2010 - 18:19

    Erik En Arina:

    Hoi diaan,

    helaas wij vertrekken vrijdag naar Botswana, maar wensen je nog veel plezier verder in dit kouwe kikkerland.
    Wie weet, ooit in Nicaragua......
    groetjes
    erik en arina

  • 07 September 2010 - 10:33

    Hans & Yvon:

    Hoi Diaan,

    Natuurlijk komen we even bijkletsen. Gezellig. Tot vrijdag!

  • 11 September 2010 - 08:16

    Tia Maddy:

    Mogge Nica's
    t was gezellie gisteravond, een leuk groepje, lekkere drankjes, mooie verhalen, en toen was het weer voorbij, ik ga jullie zeker weer heel erg missen, Daan & Emerick jullie doen het fantastisch
    goeie reis terug
    besito's XXXXXX

  • 14 September 2010 - 12:16

    Mariekske:

    Hey popke, ik ben nu pas weer boven water van werken, beursen draaien en meer stressy dingen. Over welke vrijdag ging het? Shit, loop alleen maar achter de feiten aan.
    Kzz

  • 24 September 2010 - 13:22

    Ilham:

    Hey lieve diana, ben je alweer een beetje gewend geraakt in Nica? Kvond het leuk om je te zien en te spreken, dikke kus xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 1792
Totaal aantal bezoekers 118524

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: