waarom nou jij .... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu waarom nou jij .... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

waarom nou jij ....

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

04 Juni 2009 | Nicaragua, Granada

Na alle fantastische avonturen, leermomenten, ervaringen en ga zo maar door kan ik niks anders zeggen dan dat ik nu de meest vreselijk ervaring meemaak. Ik ben even niet op de blog geweest en wilde dat zou houden, maar omdat ik vele mailtjes krijg of het wel goed gaat en waar de volgende blog blijft is nu het moment om te vertellen wat er aan de hand is.

Ik ben in Nederland lieve vrienden en familie. Jullie weten allemaal dat mijn mams ziek is, ernstig ziek. en dat heeft me doen besluiten om terug te komen. Het is heerlijk om haar nu weer vast te kunnen houden, knuffelen en kletsen. Wat de toekomst zal zijn weet nog niemand, dat het niet goed gaat is duidelijk.
Voorlopig ben ik tot 16 juni hier maar deze datum is variabel.

Ik wil er verder nog even niet veel over kwijt, denk alleen maar

MAM: WAAROM NOU JIJ....

liefs
Diana




  • 03 Juni 2009 - 07:43

    Sas:

    Jeetje Diaan!
    Wat superrot!

    Sterkte!

    Kus

  • 03 Juni 2009 - 07:46

    Ton Balke:

    je bent alleen , maar toch niet helemaal, je hebt al je vrienden om je heen ! kop op !

  • 03 Juni 2009 - 08:04

    Karin:

    Lieve Diana,

    Woorden schieten te kort op zulke momenten...
    Geniet van elkaar .... is het enige wat ik me kan bedenken ....
    Ik denk aan jou ....
    Kus

    Karin

  • 03 Juni 2009 - 08:08

    Illy:

    wow. heftig zeg...
    heel veel sterkte.

  • 03 Juni 2009 - 08:13

    Marijke:

    Heel veel sterkte Diana.
    Pak elkaar maar stevig beet.
    Lieve groet,
    Marijke

  • 03 Juni 2009 - 08:37

    Erik & Arina:

    Lieve Daan,

    Heel veel sterkte de aankomende tijd en een dikke knuffel van hier

  • 03 Juni 2009 - 09:57

    Huub:

    Hi Lief,
    Ik ben 'r voor je hoor, anytime, anyplace ...

  • 03 Juni 2009 - 10:40

    Do:

    kom je nog langs?

  • 03 Juni 2009 - 10:44

    Sabine:

    Heej Diana,

    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd in NL.
    dikke knuffel uit Susteren.

  • 03 Juni 2009 - 11:53

    Jacco:

    heel veel kracht en positiviteit toegewenst,

    Groet,
    Jacco

  • 03 Juni 2009 - 11:59

    Ine:

    Lieve Daan,

    Wat een nare situatie.
    Veel sterkte voor de komende intens emotie-volle periode

    Liefs, Ine

  • 03 Juni 2009 - 11:59

    Robert Rill:

    Wat een klote bericht Diana.
    Anders kan ik 't even niet zeggen. Dan komt alles letterlijk even stil te staan. Er zijn is dan super belangrijk en je bent er. Denk aan je,
    Kus Robert

  • 03 Juni 2009 - 15:18

    Toob & Team:

    03-06-2009

    He Diana.....

    Gewoon super vervelend zijn geen woorden voor en iik spreek uit ervaring helaas. Ben even heel druk geweest met 2 pitches en veel new business, lopen lekker en was ook nog even buiten de deur in Italie. Als je zin en tijd hebt kom je gewoon even een bakkie (troost) doen, bel even dan ben ik binnen althans wil binnen zijn!!!!

    Namens alle bekende hier en dat zijn er veel, alle alle sterkte!!!!

    Ik reageer even vanaf Claudia's plekje!

    Doei!

  • 03 Juni 2009 - 15:36

    Anne:

    Heel veel sterkte...

  • 03 Juni 2009 - 16:14

    Tess-Tia:

    Chica Daantje
    lief lief niggie
    ik voel met je mee
    zo veel onduidelijkheid zoveel emoties
    zoveel angst
    hou je taai chica
    doe ik het ook oke?
    te quiero
    Madelein

  • 03 Juni 2009 - 19:39

    Emily En Rienus:

    Hai Diana,
    Wat een vervelend bericht. Zijn net de dingen die je niet wilt horen. Wij kunnen ons redelijk inleven in je situatie en hopen dat we je misschien kunnen steunen. Als je een keer gewoon wil praten, prima. Geef maar een brul. Emily en Rienus

  • 03 Juni 2009 - 19:54

    Corine:

    Lieve meid, ik denk aan jullie!!
    Knuffels van Corine en Tony

  • 03 Juni 2009 - 22:08

    Ray&Mir:

    Heel veel sterkte..

    Als je een uitlaatklep zoekt..
    Bel en kom langs

    Mir&Ray&Kids

  • 04 Juni 2009 - 16:54

    Mirande:

    Hey diana,

    Ik had dit bericht nog niet gelezen maar zie het nu net! Hoop je nog te zien..je heb mijn mail vast gehad. Heel veel sterkte met alles

    abrazo mirande

  • 04 Juni 2009 - 17:13

    Hans :

    Jeetje Diaan,

    Wat een rot bericht zeg..!
    Heel veel sterkte de komende tijd. We leven met je mee.
    Als we iets voor je kunnen doen, kan je altijd ff komen buurten hoor!!

    Dikke knuffel
    Hans & Yvon

  • 05 Juni 2009 - 07:42

    Yvon & Hans:

    Diaan,

    Heel veel sterkte met jouw mams en we denken aan je!

    Kus,

  • 22 Juni 2009 - 18:18

    Liesbethpop@hotmail.:

    lieve Daan denk aan je.

  • 22 Juni 2009 - 19:32

    Marieke:

    Hey Daan,

    Sjezus...wat heftig! For what's worth...ik denk aan je.
    Shit, waarom komen woorden altijd te kort in dit soort situaties. Ik ben momenteel in NL, dus als ik iets voor je kan betekenen, just call me!
    Besos!!!

  • 11 Juli 2009 - 20:58

    TIA:

    hola chica
    hoest
    geniet je nog lekker van je 2e homeland
    we horen t nog wel van je
    besito
    Maddy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 118491

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: