Theetje drinken schuitje varen ... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu Theetje drinken schuitje varen ... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

Theetje drinken schuitje varen ...

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

02 Oktober 2008 | Nicaragua, Granada

Heerlijk lang geslapen, na een geweldige avond met Steen en uhhh ik weet niet meer hoe ze heten..ach maakt niet uit ook ( een Amerikaan, Emerick, Claudio en nog wat mensen). Het was errug gezellig. Ja Amerikannen kunnnen best stom lullen hoor. Vanmorgen Ontbijten en dan op naar Remax. Om 9 uur hebben we een afspraak en gaan we met Erik naar OK Coral hostal kijken. Het pand ziet er supermooi uit, de kamers zijn mega groot, het lijken wel kleine apprtementjes ipv kamers. We kletsen nog even met de manager en slenteren dan terug naar het terrasje waar we een bakkie gaan doen. Eenmaal daar komt Ellen aanlopen. Zij is, oh nee, was de mede-eigenaar van EL Club maar door de scheiding is ze nu wat anders gaan doen, eigenaar van het makelaarskantoor dus. Ze is Hollandse en we kletsen over het leven hier, de ups en downs die ze hier heeft gehad. En
Zo geeft ze veel info over wat ik hier allemaal zou kunnen doen. Ook geeft ze wat tips over contactpersonen die voor mij hier heel handig kunnen zijn. En zo verloopt de ochtend met al kletsend en koffie drinkend. Tja, even geen harde actie en spannende avonturen maar gewoon zitten en kletsen,ik geniet ervan.
Dan terug we gaan even lunchen en bikini aandoen. We lopen langs de mega lange boulevard naar de bootjes en regelen een prive boot. Jaja ik weet het, maat oh wat is het handig dat ik de taal spreek en wat contacten heb. Hierdoor hebben we niet alleen een prive boor maar hebben we ook een heel mooi prijsje, en dus genieten geblazen. We varen het meer op en stoppen bij het eiland met het fort San Pablo, daarna stoppen we bij een eilandje met wat apies. Langzaam varen we door, het is zo mooi hier. Uiteindelijk stoppen we bij een eilandje met een barretje en drinken wat, bestellen tostones en ik spring nog even het water in. Als we terug varen is het alweer bijna half 5 en moeten we opschieten. We bedenken dat een taxi wel de bste optie is, de taxi driver rijd even weg en zegt zo terug te komen. Nou is goed hoor schat rijden maar, we vermaken ons wel. ALs we lopen kom ik weer een oude bekende tegen...zijn ogen schieten zowat uit zijn hoofd...Diana??? Diana??
jaja ik ben het, hoe is het ? alles goed?? offuh sorry Come estas? esta bien? si, estoy bien..haha
we kletsen en hij leert ons wat spaanse woordjes. Dan is de taxi driver terug en brengt ons naar Cafe Vallarte voor de massage!! Een uur massage, echt superbueno, genieten geblazen..ja alweer..we genieten wat af joh :-) Om 6 uur zijn we thuis, we eten wat en ploffen op bed, en later blijkt dat we daar eigenlijk niet meer vanaf zijn gekomen. oh ja wel om te plassen ..grinn
Vanmorgen opgestaan en lekker ontbijten, dat fruit daar krijgen we geen genoeg van. Dan is het zover, we gaan op pad, de grote tocht naar Corn Islands. Met de bus naar Managua daar het vliegtuig in en dan Whiewwwwww Corn Islands here we come! Twee eilanden in de caraibbean. Tjaa wat zullen we het slecht hebben... Zon zee strand en Nica libres. Even weg, even rust. Het kleine eiland kent geen autos bussen enz. Dus muy muy tranquilo.
Ik heb wel het grote vermoeden dat er ook geen internet is dus jullie moeten even geduld hebben.
Als we terug zijn maandag hebben we natuurlijk weer stoere varhalen dus het is het wachten waard..hahahahah

Gerco en Marlies, lieverds ik heb een plan! ja ik hoor jullie denken.. vertel vertel... ..
Ik ga met Ellen nog even babbelen en jullie CVTjes afgeven. De rest zal ik prive sturen als ik terug ben van de oh zo vervelende eilanden..tralalala
estoy feliz

iedereen muchos besitos
Daan en Miek

xxxxxxxxxxxxxx

• 02 Oktober 2008 - 15:50

TIA:

oohh bah wat een rotleven heb je daar toch hihi

• 02 Oktober 2008 - 19:36

Do:

ik ben mucho verkouden en dus heb ik niks te melden

• 03 Oktober 2008 - 12:06

Marlies En Gerco:

hola chicas,wij kregen vandaag pas jullie laatste 3 berichten vandaar de late reactie,hou ons niet te lang in spanning!!!kus

• 06 Oktober 2008 - 07:42

Naomi:

Echt leuk om je verhaal te lezen! Ben benieuwd naar de foto's en je live verhalen!!!!

Tot snel
    gaan we weer verder met de site enzo :-) :-)

DOEGGGGGGGGG

xxx