cursus inpakken - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu cursus inpakken - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

cursus inpakken

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

05 Maart 2009 | Nicaragua, Granada

na mijn laatste berichtje...de beruchte winterdip met heimwee... weer terug op de blog!
Zoveel gebeurd en zoveel gedaan! Mijn huisje verkocht, de meubeltjes verkocht, van alles opzeggen, en weer een nieuwe verzekering afsluiten!residentie papieren regelen, mijn werk afronden...langzaam afscheid nemen van mijn oude leven.
En dan liggen daar de koffers in wat eens de logeerkamer was.... en heb ik geen idee wat ik mee WIL nemen, wat ik mee KAN nemen en wat ik mee MOET nemen.... en dan dringt het langzaam tot me door! Het is bijna zover, nog twee weekjes ...ongeveer, want ik moet nog een ticket kopen maar tjee wat komt het snel dicht bij!
De spanning begin ik te voelen, heb ik nu alles geregeld, ben ik wel klaar... zal ik nog even dit of nog even dat ....
Loslaten Diaan, loslaten... tja daar ben ik niet zo goed in, maar tjee wat kijk ik ook uit naar mijn grote avontuur.
Mijn kinderen, ongeveer 150 ondertussen, ik mis ze en wil zooooo graag aan de slag op dat sportveld.
Mijn hostal, heerlijk om daarmee aan de slag te gaan, kan niet wachten, kan niet wachten om weer te lopen door de straten van mijn Granada....en te genieten van alle lieve mensen daar....

Maar als ik eerlijk ben mogen die twee weekjes hier nog best even duren. Kan ik nog even genieten van jullie allemaal, nog even lekker een bakkie doen bij paps en mams, nog even door de straten van Den Haag rijden,..het is gek hoor, heel gek....maar alles ziet er ineens zo anders uit... of heb ik nou nooit echt gekeken....

lieve allemaal,
deze blog is vanaf nu weer actief en zal mijn avontuur in woord en beeld
jullie kant opkomen. Reageer.. of niet, lees, lach, huil maar vooral geniet van alles, dan doe ik dat ook.

knuffels
chica mala




  • 06 Maart 2009 - 07:33

    TIA:

    hee chica mala
    ik begin maar met te huilen als ik dit lees sorry
    maar ook wij voelen wat jij voelt want je gaat nu echt weg
    afscheid nemen bestaat niet blijf ik maar denken, wat een toepasselijke titel(bedankt Marco)
    beso
    TESS

  • 06 Maart 2009 - 08:46

    Do:

    je moet maar zo denken het is Australië niet, das pas echt ver! Mooi bericht trouwens, goed geschreven. Denk eens aan een column in een blad. Je hebt toch niets meer te regelen...

  • 06 Maart 2009 - 14:38

    Mariekske:

    Hi poppedop,

    Hoe herkenbaar! Je kijkt nu weer met 'nieuwe ogen', met intensiteit, met open mind naar je oude leventje! Mooi hè? Wentel je er nog maar even lekker in rond! Zodra ik kan, kom ik een bakkie doen! Jahaa...niet hier, daaro!

  • 08 Maart 2009 - 09:50

    Anja:

    He Diana,
    Gaaf voor je nu het zo dichtbij komt, maar ook wel raar denk ik. Maar volgens mij ga jij het helemaal naar je zin hebben daar. Ik ga ja vanuit Rijswijk volgen op de mail en wie weet volg jij mij weer over mijn nieuwe wereldburger.

    Veel succes met de laatste dingen regelen en met inpakken.

    Groetjes Anja

  • 09 Maart 2009 - 07:27

    Marlies En Gerco Peels En Rosbeek:

    Jeee,
    Wat een zooi
    Komt ons erg bekend voor.
    De vuilnismannen zijn onze vrienden niet meer, haha.
    Tot snel
    Marlies en Gerco.
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 118364

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: