Granada ik kom eraan... - Reisverslag uit , van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu Granada ik kom eraan... - Reisverslag uit , van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

Granada ik kom eraan...

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

15 September 2008 | ,

Eindelijk is het bijna weer zover, volgende week vrijdag vertrekken we! Ik ga samen met Annemiek terug, genieten van Granada, Corn Islands de vulkanen maar vooral van de mensen. Een beetje werk verzetten, netwerken zeg maar. De weeshuizen bezoeken en de leraren en kids bij Casa Xalteva weer terug zien.
Ik kan niet wachten, eindelijk eindelijk... twee weken, twee weken intens genieten...

De afgelopen weken is mijn leventje al volledig veranderd. Door mijn oproepje om wat spullen voor de kids daar heb ik een zolder vol spullen. Dit en het aanbod aan hulp heeft me
doen besluiten een stichting op te richten. Aankomende donderdag zit ik dan ook bij de Notaris en wordt de stichting ingeschreven bij de kamer van Koophandel. Support Granada Kids is dan officieel geboren!! hoera!!

Mijn medebestuursleden en ikzelf natuurlijk, we zijn druk bezig met van alles en nog wat.
Bart Bakker, Dorotheé van der Schuur en Madeleine Tesselaar gaan zich mede inzetten voor onze stichting.
PR, inzamelen, informatie verschaffen alles moet op rolletjes gaan lopen. Best nog lastig een stichting, maar wel onwijs leuk!

De huisstijl is gemaakt, de website wordt nu gebouwd en jaja we hebben ook posters. Ik ben beretrots!

Ik zou het geweldig leuk vinden als iedereen me blijft volgen.
dus tjek mijn site :
www.supportgranadakids.com je wordt nog even doorgezet tot we helemaal klaar zijn maar dat komt goed!

vanaf 27 september kunnen jullie hier de avonturen weer lezen!
veel leesplezier en reacties blijf ik leuk vinden...

abrazo
chica mala

• 15 September 2008 - 20:10

Do:

ach ja, wederom jaloers maar ik nu eerst in de bus. Veel plezier en goede zaken

• 15 September 2008 - 21:10

TESS:

vol spanning kijken we weer uit naar je verhalen, we gaan er voor klaarzitten hoor
    kom maar op!!!
    en ga na deze spannende tijden maar weer lekker genieten chica mala
    beso XXX

• 16 September 2008 - 10:05

Marlies En Gerco:

Tuurlijk blijven we jou volgen chica !
    Misschien tzt wel tot in Granada !
    Have fun !!! XXXXXXXXXXX

• 16 September 2008 - 20:44

Anja:

Hoi Diana,

Heel veel succes met je stichting Support Granada Kids. Onwijs goed initiatief. Ik ga je zeker volgen.
    Groetjes Anja

• 18 September 2008 - 16:03

TIA:

zo kom maar op met die visitekaartjes en posters

het feest kan gaan
    beginnuuuhh

• 26 September 2008 - 15:17

TIA:

Hoi Daantje hebben jullie en goede vlucht gehad??
    geniet maar weer lekker hoor
    beso