ook op school is maandag maandag... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu ook op school is maandag maandag... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

ook op school is maandag maandag...

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

16 Juni 2008 | Nicaragua, Granada

Nadat ik gister moe bij mijn familie aankwam werd ik begroet of ik weken weg ben geweest. Heerlijk om zo thuis te komen. Onverwachts stond Bismark na een uur al op de stoep of ik mee ging nog even wat leuks doen. uuhhh ohhh uuhhhh okay dan. Dus hup nog even op pad, de hele boulevard af gelopen en nog even wat gaan drinken. Ik moet spaans van hem leren dus mag niks meer in het engels zeggen, hilarisch hoe ik zinnen totaal zelf verzin en hij ze nog begrijpt ook. Ooit zal ik het wel leren. Dus vanmorgen vol engergia naar school. Maar tjee wat was dat even schakelen. Deel twee en dat hadden ze niet verteld is wel even wat moeilijker, dus opletten en alles opschrijven, en na een uurtje of twee valt het kwartje en ben ik ineens goed opweg. Maar zon maandagochtned na zon weekend valt dan niet mee dat kan ik wel zeggen ...
Na de les nog even eten en dan lekker relaxen. Descansar noemen ze dat geloof ik, maar goed ben bij de Monkey Hut gaan relaxen en moet zeggen een top plekkie zo aan Laguna de Apollo.Echt een plek voor backpakkers en mensen die tijdens het reizen even een paar dagen niks willen doen. De pinas zijn dan ook niet slecht, al had eentje minder ok geen kwaad gekund..pff . Super zon middag daarna met een busje terug naar huis weer even eten. Vanvond ga nog even een uurtje de boulevard op en dan moet ik echt mijn huiswerk gaan maken en gaan leren want het was echt best zwaar vandaag die les en voordat Fernando me morgen weer gaat vragen wat ik van gister nog weet.... ik baal dan als ik niks kan herhalen ...ga ik er is even goed voor zitten. Ik moet opschieten want Bismark staat al aan mijn mouw te shorren of ik nou nog mee ga. jaja ik kom eraan, nog even bloggen en hoe zeg je dat nou in het spaans?

Vanmidaag ook mijn kaartje opgehaald van de Ticabus. vrijdagnacht om 5 uur vertrekt de bus vanuit managua naar Honduras, wat een tijd...

Un beso de Diana
a la proxima vez!!!

xxx

• 17 Juni 2008 - 10:17

Hoi Daan:

zo te horen gaat het lekker
    ben je nog wel van plan
    om terug te komen want je hebt het zo te horen veel tegoed hihi geintje
    nou muts veel plezier verder tot horens

dikke kus
    love you
    mar en roel

• 17 Juni 2008 - 15:49

Tia:

dinsdag 17.44 uur
    he je staat op plek 4 in de ek-poule,P... zou giga jaloers op je zijn geweest proest!!!!
    nieuwe CD van Coldplay is uit, hij is super cool, tja daar moeten WIJ het dan maar mee doen hé, oja en vanavond
    20.45 uur Nederland-Roemenie, iedereen weer in alle staten, zeg maar tegen opa dat we WEER gaan winnen hihi
    dag lieverd geniet lekker
    tot de volgende x
    un beso atras de TESS

• 17 Juni 2008 - 16:09

Marlies En Gerco:

Super dat je even bij de Hut bent geweest Diaan!
    Dus dat is wel wat.
    Nou we hopen snel wat van ze te horen.
    XXX uit Dordt