aftellen, nog maar 6 weken - Reisverslag uit , van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu aftellen, nog maar 6 weken - Reisverslag uit , van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

aftellen, nog maar 6 weken

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

26 April 2008 | ,

De zon begint zich hier nu toch ook eindelijk te laten zien. Heerlijk te constateren dat de mens hier vrolijk van wordt. En ongemerkt is het nog maar 6 weken en gaat de tijd snel. Over 6 weken begint mijn avontuur dus al, mijn Salsalessen zijn gestart en mijn Spaans gaat langzaam vooruit (ja ik oefen vast stiekum) Geweldig gevoel geeft dat, die muziek, de sfeer, de taal het is net of ik dan een beetje op vakantie ben. Jammer is dan weer wel dat ik geen natuurtalent ben. Ik ben het prototype hollander in deze, lekker geen ritme en lenig als een eikenhouten deur maar het komt vast goed! Oefening baart kunst zegt men...toch?
Vandaag een fotografie cursus, alles in het teken van mijn reis. Met andere woorden mijn voorbereidingen zijn in volle gang.

spreek jullie weer snel,

hasta luego!!
Diaan

  • 26 April 2008 - 07:07

    Gerco:

    Maar eerst nog even lekker borrelen en eten.
    Hasta la proxima semana!
    XXX

  • 26 April 2008 - 08:09

    TIA:

    waub ook je wat gaat de tijd toch snel, heb Huub ook je emailadres gegeven hij wilde ook meekijken hihihi
    dag lieverd geniet lekker van alles...
    kus
    p.s mooi fotootje van kleine Mika op de ouds site van Men...

  • 26 April 2008 - 13:05

    Corine:

    Heerlijk om zo mee te lezen hoe jij je voelt. Een ervaring die je nooit gaat vergeten. Alles de boel de boel laten.
    Mag ik mee?? hahahaha.
    Enne..lenig als een eikenhouten deur? nou.. die heupen van jou swingen nog goed hoor, heb het gezien hier in Tilburg ;-)
    Dikke kus van mij. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 118039

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: