update - Reisverslag uit , van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit , van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

update

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

17 Mei 2008 | ,

okay okay eigenlijk is deze site om mijn belevenissen daar te vertellen. Ik vind het gewoon leuk om alvast te beginnen. Wat heb ik nu dan al te vertellenn.... Nou kijk, iedereen die wel is met mijn persoontje op pad is geweest weet dat de reis naar de tropische orden en terug, bij mij nooit gaat zoals het zou moeten. Een tas die er niet is en pas en uur later opeens terecht is (douane had m achter gehouden) een vliegtuig wat er gewoon niet is en das best lastig terug vliegen dan toch! en natuurlijk de amerikaanse douane wat echt na alle vingerafdrukken en irisscans nog even uitgebreid naar je foto in je paspoort gaat zitten kijken...( jaja ik weet het is niet mijn meest elegante foto... maar 20 minuten ??)Dit wetende krijg ik natuurlijk al de slappe lach op het moment dat ik mijn tickets is ging bekijken
mijn vluchtschema is als volgt:
10.10 vliegen vanaf Amsterdam
landen 13.20 maar en nu komt het om 15.25 vliegen naar San Salvador, 2 uur van te voren incheken..rekenen julie ff mee...dan land ik weer 18.20 om vervolgens om 19.30 weer te vliegen ... ik ben geen rekenwonder maar als dit geen marathon wordt ... Nu dan maar hopen dat de piloot een beetje gas bijgeeft denk ik dan maar.
Advies van de luchtvaartmaatschappij, ach dat gaat wel als je maar voorin in het vlietuig zit en als eerste bij de duane bent komt het goed...Dus ik zeg nog daar zit de piloot toch al ..maar dat vonden ze niet zo grappig. Ik land trouwens om 20.25 in Nicaragua. Dan kan het feest beginnen, duimen jullie dat deze nu al bijna onmogelijk reis goed gaat!! Gracias!


un beso de Diana
x

  • 17 Mei 2008 - 19:50

    Gerco:

    Let maar op Daantje,

    Deze reis is zo apart dat hij dit keer wel goed moet gaan!

    XXX

  • 18 Mei 2008 - 18:05

    Anja:

    Hoi Daantje,

    Ik ga voor je duimen dat het dit keer allemaal goed gaat en ja wat betreft die marathon daar heb je wel gelijk in.

    Groetjes Anja

  • 03 Juni 2008 - 10:39

    Carla:

    Si volveras de vacanciones es mejor de hablar espanol con tigo porque no comprenderas hollandes! Mucha suerte y un beso mas grande de tu collega ....carlita

  • 06 Juni 2008 - 21:42

    TIA:

    zo het is nu vrijdag 6 juni 23,38 uur, ik mag aannemen dat je nu toch wel ergens bent aangekomen waar je moet zijn hihi
    lieverd ik hoop dat de reis een beetje is meegevallen en dat je nu aan een verdiende nachtrust kunt beginnen en morgen aan je DROOM!!!
    geniet lekker
    kus
    TIA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 118442

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: