terug met de winterbleus, nu al.. - Reisverslag uit , van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu terug met de winterbleus, nu al.. - Reisverslag uit , van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

terug met de winterbleus, nu al..

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

16 Oktober 2008 | ,

Alweer 4 dagen aan het werk na twee fantstische weken in Nicaragua. Veel te kort natuurlijk maar ik heb het toch maar mooi meegepakt. En dan zit je hier in Nederland komt de winter eraan en is het gewoon nog donker zo smorgens onderweg naar werk.
Maandag dus gelijk weer aan het werk en savonds naar een concert, half 2 snachts thuis en er weer vroeg uit.
Gedurende deze dag merk ik dat ik
mijn draai weer even moet vinden, dat ik emotioneel ben en is mijn bioritme ook nog is volledig de weg kwijt....een Jetlag... Ja Diaan wat wil je, niet even de rust nemen maar gelijk weer aan de slag, rennen, vliegen nog even dit en nog even dat. Tja das Diaan hoor ik jullie zeggen, ik weet het. ik weet het... maar toch is het anders, ben druk met de Stichting en dat doet me goed, maar bah bah ik zit nog niet zo in mijn velletje hoor. Gelukkig is het werk voor de Stichting superleuk en houd het me lekker aan de gang.
Dan komt ook nog is langzaam de boodschap aan dat er hier echt een economische crisis aan de gang is. Shit shit, mijn huis verkopen dat zal nog wel is lastig worden...plannen maken met de makelaar. Bovenaan op Funda sta ik nu...dus maar weer is afwachten.
Geduld Diaan .... hahah laat ik daar nou niet zoveel van hebben.
Maar goed, moet de draad weer oppakken en dat gaat echt wel lukken, maar gadverdamme die winter hè! het is gewoon mijn ding niet hoor.. grijs, regen, koud en sombere mensen overal waar je kijkt.

tja wou alleen maar even zeggen dat ik weer terug ben en dat het werk voor de stichting rap voortgezet wordt. Het was gewoon echt fantastisch om die kids te kunnen helpen.

Ik heb kunnen zien en beleven waar ik het voor doe en dat heeft wel voor de nodige kippenvelletjes gezorgt, dat kan ik je wel zeggen.

voorlopig is deze site weer even op non actief, totdat de volgende reis eraan komt!

namens mij en de kids Alex, Oscarin, Pancho, Luis, Faret, Nayiba, Cecile en nog velen bedankt voor het volgen van de site en de hulp die we nu al van enkele hebben mogen ontvangen.

www.supportgranadakids.com

liefs
Diaan

De mailtjes uit Granada stromen al binnen, misschien moet ik ze gewoon even NIET lezen... ik mis ze allemaal, stuk voor stuk.

• 17 Oktober 2008 - 10:41

Marlies En Gerco:

He lief,
    Jij bedankt voor weer alle verhalen te sturen zul je bedoelen.
    Trouwens geweldige foto's. Helemaal top!
    Tot snel! XXX