Nicaragua , Granada hier ben ik dan ... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu Nicaragua , Granada hier ben ik dan ... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

Nicaragua , Granada hier ben ik dan ...

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

07 Juni 2008 | Nicaragua, Granada

Zo eindelijk een bericht vanuit het supermooie Nicaragua!! en natuurlijk heb ik weer een verhaal te vertellen waar iedereen weer heerlijk om kan lachen.
Gister 23 uur aan het reizen geweest. Alle vluchten gehaald, ja julie lezen het goed alle vluchten in 1 keer gehaald zonder problemen...ahum!! want IK heb ze wel gehaald maar mijn backpack dus niet. Ik zit hier bij familie Dona Martin. Ze zijn geweldig. Opa neemt me mee wandelen door de stad en wel gewoon vanmorgen om 6 uur. geweldig genieten is het zo. Maria {6 jaar) wil de hele dag spelletjes doen, zo lief en maar uitleggen wat alles is in het spaans. Het zijn super lieve mensen. Ze geven me het gevoel dat ik al jaren hun beste vriend ben, krijg knuffels en zoenen en de hele familie is opgetrommeld om Diana te komen bekijken..hahah

Ik heb een mooie kamer met hemelbed en een mooi douche. Maar het is natuurlijk wel balen dat ik hier zonder spullen zit. Want na 23 uur zat ik dus op het vliegveld van Managua zonder Backpak. Dus in het spaans gaan uiteleggen dat tie ...weer..weg was. Ik had nog de hoop net als vorig jaar dat tie wel tevoorschijn zou komen. Helaas... dus niet.
Ik krijg van iedereen t-shirtjes enz..maar ja ik heb zelfs geen tandenborstel..en mijn camera...shit ik baal! vanavond bellen naar Managua en hopen dat de volgende vlucht mijn backpack heeft meegenomen.

iedereen helpt me, dus het komt goed!!!!

De stad is geweldig en iedereen is even aardig! ik ga nu even luisteren neer onze leeraar want die heeft een heel verhaal,...al snap ik de helft nog niet..haha dat komt ook vast goed.!!!

hasta luego!
beso de Diana

xxx


  • 07 Juni 2008 - 15:37

    Rienus:

    Heb jij weer, zonder backpack, in geleende strings. FF improviseren. Maar je bent weer creatief genoeg om het op te lossen. Klinkt verder allemaal fantastiasch. Heerlijk die hartelijkheid en gastvrijheid. Geniet er maar weer van.

    Groetjes van Emily & Rienus

  • 07 Juni 2008 - 15:39

    TIA:

    Jezus Daan
    heb je alle aansluitingen gehaald heb je je backpack niet wat is dat toch met jou??
    maar ik ben blij dat we ketak hebben, geweldig meis!!! wat top dat je zo'n fijn gezin hebt om bij te mogen logeren!!!
    ik ga duimen voor je dat je backpack snel aankomt!!!want we willen natuurlijk geen foto missen!!lieverd geniet lekker, het is nu 17.37 over een half uur begint de 1e wedstrijd van de EK dus... love you TIA

  • 08 Juni 2008 - 07:26

    Corine:

    Diaan! nu al een bericht van je! leuk zeg. Geweldig dat alles goed is verlopen behalve je backpack dan.. maar jou kennende komt dat wel goed toch?
    Is ook goed gekomen toendertijd met je bikini die je thuis op bed had laten liggen ;-)
    (inside joke)
    Wel even vervelend dat je je tanden niet kan poetsen! hahahaha geintjuhhh ;-)
    We horen wel weer hoe het is afgelopen meissie. GENIET!!! Dikke kuss van mij. xx

  • 08 Juni 2008 - 07:28

    TIA:

    zondag 09,27 uur
    Hoi meissie
    al iets gehoord van je tas?? wat erg zeg en dan je CAMERA OOK weg, wat een debacle,ik hoop maar dat ie snel boven water komt..
    heb Debs ff gebeld gisteren, ze ging op Mika
    passen, ze was t weekend bij Linda blijven slapen lief he.
    he geniet lekker en hou ons op de hoogte
    beso
    TIA

  • 08 Juni 2008 - 09:48

    Joke:

    Hey muts, heb jij weer!! Ligt aan die tas hoor, echt waar!! Maar goed, komt vast wel weer allemaal in orde toch? Alleen... geen foto's kunnen maken!!! Dat is toch wel even een kleine ramp zeg maar.
    Lief dat iedereen je zo helpt, super man!! We kijken uit naar je volgende bericht hoor.
    liefs, Jo

  • 08 Juni 2008 - 11:05

    Marlies En Gerco:

    Maar natuurlijk, haha...
    We zijn blij dat je, ondanks dat je zo ver weg zit, gewoon Diaantje blijft, haha.
    Backpack kwijt, pfff.
    Toch hopen we uiteraard dat je m snel weer hebt want ook naar foto's zijn we zeker benieuwd.
    En laat ons weten hoe het in the monkey hut en bearded monkey is , he.
    Dikke kus uit Dordt.

  • 08 Juni 2008 - 13:08

    Miek:

    Zo ik weer terug uit Duitsland en jij ver weg...zonder spullen. Ja hoor het zal ook weer eens goed gaan. Maar blij te lezen dat de familie zo lief en goed voor je is. GENIET ZE !!!
    XXX

  • 08 Juni 2008 - 17:46

    TIA:

    ik izt nu op KLM site
    ik moet je vluchtnummer weten of het nummer van je bagagelabeln dan kan ik ff kijken bij vermiste bagage

  • 12 Juni 2008 - 06:06

    Carlita :

    Hola, soy muy feliz oir que te gustas mucho el espanol , los hombres, tu professor y la familia
    Quires escribir en espanol para mi?
    Adios y hasta luego y un beso mas grande de carlita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 118440

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: