Holandia ik ben er weer - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu Holandia ik ben er weer - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

Holandia ik ben er weer

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

06 December 2010 | Nicaragua, Granada

Hallo allemaal,

Alweer even niet op de blog geweest en dus zou ik hier nu een geweldig verhaal kunnen typen over het enorme succes van de Basketbal league en alle andere overwinningen die we hebben behaald. En dat is niet niks:)

Helaas ik heb de moed en de zin niet om het daar nu over te hebben. Jullie moeten echt maar even wachten. Ik ben sinds 3 december terug in NL, en jullie zullen het wel al begrijpen.

Ik ben hier om de laatste dagen van mijn mama met haar samen door te brengen en natuurlijk om samen te kunnen zijn met de rest van mijn familie. We hebben het erg zwaar.

De afgelopen tijd hebben we al jullie reacties heel erg kunnen waarderen. Sommige heb ik zelfs letterlijk aan mijn mama voorgelezen waar soms een glimlach van op haar gezicht verscheen.

heel veel dank hiervoor, niks is fijner in deze tijden als weten dat je vrienden er voor je zijn.

xx
Diana

ps mijn email :
supportgranadakids@gmail.com
ik heb geen adresboekje bij me omdat ik direct het vliegtuig in gesprongen ben. Willen mijn vriendjes en vriendinnetjes die op deze site zitten en die mij en mijn mama goed kennen even je adres sturen, of je telefoonnmmer...;(

  • 06 December 2010 - 19:25

    Tobias:

    Alle sterkte!

  • 06 December 2010 - 19:47

    Wilma:

    O meis hier schrik ik van ,heel veel sterkte voor jullie allen met mekaar en voor mekaar xx

  • 06 December 2010 - 20:40

    Marijke:

    Lieve Diana,

    HEEL VEEL sterkte deze dagen!
    Veel liefs,
    Marijke

  • 06 December 2010 - 21:27

    Sheila:

    Lieve Diaan, heel veel sterkte voor jou en je familie.
    Liefs,
    Sheila

  • 06 December 2010 - 21:48

    Ine:

    He Daan,

    Ik wens jou en je familie nog een aantal waardevolle en warme dagen toe met elkaar. Veel sterkte meis!

    Liefs, Ine

  • 06 December 2010 - 22:12

    Do:

    zie je morgen hoop ik. Bel me even.

  • 07 December 2010 - 07:13

    Karin:

    Hee Diaan ,

    Geniet toch samen met volle teugen ....Hou elkaar vast...Knuffel overvloedig ... Hou van elkaar... Maar dat moet ik je zeker niet vertellen ....

    Kus

    Karin

  • 07 December 2010 - 07:51

    Eelke:

    Hey Daantje,

    Heel veel sterkte.
    Ook namens Annet en Sterre.

    xxx

  • 07 December 2010 - 08:10

    Yvonne En Hans:

    Jezus Diaan, we wisten niet dat 't zo slecht ging. Wat ontzettend erg. We leven erg met jullie mee en wensen jullie heel veel sterkte! Dikke knuffels.....

  • 07 December 2010 - 08:24

    Mirjam:

    Hoi Diana,
    Alle sterkte voor jullie als familie. Geniet van de laatste momenten.
    lieve groetjes Mirjam

  • 07 December 2010 - 09:11

    Anne:

    pff wat verschrikkelijk... heel veel sterkte!

  • 07 December 2010 - 09:49

    Joke En Willem:

    hey meissie, heel veel sterkte de komende tijd!!!
    We denken aan je hoor! We weten helaas ook wat je meemaakt en het is ongelooflijk heftig!

    liefs,
    W & J

  • 07 December 2010 - 14:29

    Alice:

    Diaan.
    Sterkte ook voor de rest van je familie.
    Alice

  • 07 December 2010 - 15:51

    Carla:

    Lieve Daan,

    Wat is dit heftig zeg!
    Zo geniet je van je kids en nu schrijf je heel verdrietig dat je de laatste dagen met je mamma gaat doorbrengen. Ja wat moet je hiermee?
    Met tranen in mijn ogen schrijf ik
    - geniet, knuffel, praat, laat alle herinneringen die zij bij jou heeft beleefd de revue passeren maar het blijft.......echt shit gewoon.
    Een hele dikke knuffel ook voor je mama en sterkte, sterkte , sterkte!

    Carla Alers en Jos

  • 07 December 2010 - 18:07

    Ilham:

    Wijfie woorden schieten tekort, ik ben er voor je als je me nodig hebt..xx

  • 14 December 2010 - 11:04

    Sacha & Jelle:

    Hi lieve Diaan,

    Heel heel veel sterkte de komende dagen. Geniet van alle momenten die er nog zijn! Succes en steun elkaar.

    Liefs

    Jelle en Sacha

  • 15 December 2010 - 20:07

    Karin IJzendoorn:

    Hi Diana,

    Toevallig had ik het van de week nog over jouw moeder. Ik vond namelijk de gedichtjes die zij met een verkouden stem heeft voorgelezen bij het afscheidsfeest van de 6e klassers op de dr. Willem Dreesschool. Dat was in 1980 of zo! Misschien herinnert ze dit nog. Helaas hoorde ik van de week van mijn moeder over jouw terugkeer naar NL en de reden hiervoor. Wat ontzettend naar. Ik wens jullie heel veel sterkte met elkaar. En hoop dat jullie tussen de machteloosheid, ook fijne, warme en waardevolle momenten zullen vinden. We denken aan jullie. Ook namens mijn moeder Hannie

  • 26 December 2010 - 10:55

    Herlene Kuijs:

    Hey Diana,

    Van Dianne hoorde ik dat je moeder is overleden wij willen je langs deze weg ( beetje vreemd op zo'n blog maar had geen mailadres ) ons medeleven betuigen.
    Maar ik denk dat het toch ook waardevol is geweest dat je in Nederland bij haar was en je met de familie afscheid van haar hebt kunnen nemen.

    Sterkte en groeten van de ouders van Dianne.

  • 07 Januari 2011 - 21:38

    Miriam & Ray:

    Lieve Diana,
    Heftige tijd voor je. Heel veel sterkte!
    Knuffel, Mir&Ray

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 118119

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: