Amazing Hollanda, de uitslag van de actie en meer - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu Amazing Hollanda, de uitslag van de actie en meer - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

Amazing Hollanda, de uitslag van de actie en meer

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

25 Augustus 2010 | Nicaragua, Granada

Internet, een geweldig medium waar ik niet meer buiten kan. HYven, facebooken, twitteren, mnsen en mailen niks is te gek om met elkaar in contact te komen en te blijven, Zo kan dus ook op 10,000 km afstand prima communiceren. Geweldig, maar mijn verbazing over dit medium gaat verder. Vandaag is de dag dat we een lootje gaan trekken en dus moest ik eerst de laatste namen die nog op de valreep storten bijvoegen. Ik log in op ABN AMRO..oeps sluipreclame..sorry.. en krijg een tinteling .....WOW...niet alleen de bedragen die binnen komen maar ook al die lieve berichtjes die jullie op de een of andere manier bij de overboeking erbij weten te frutten.
GEEF BASKETBAL, succes lieverds, ik had iets meer verdiend dus hierbij mijn extraatje...en ga zo maar door. Kusjes, knuffels van alles komt voorbij. haha ik moest ineens denken aan de medewerkers van de Bank, wat zullen die niet denken hahaha
Ik kan natuurlijk weer gaan schrijven ONWIJS BEDANKT maar soms voelen woorden niet afdoende. Hoe kan ik jullie nu namsn de kds bedanken, ik heb geen idee en meestal ben ik toch vrij creatief.
Misschien door te vertellen dat we door alle stortingen iig zeker zijn van een nieuwe Basketbal EN Honkbal league?? Hoop dat dat voor jullie iig een teken is dat alle PESOS samen weer voor een geweldige tijd gaan zorgen hier voor de kids. ..ennnn Stiekum ook voor mij natuurlijk, want wat kan ik daar van genieten.


Dan zal ik hierbij de naam gaan noemen van de Winnaar van de Hup Holland Hup Actie. Helaas verloren we van Spanje maar werden we toch gewoon ff TWEEDE, amazing nooit van te voren gedacjt dat we het zo ver zouden schoppen. Ongeloofelijk TROTS mogen we zijn op onze jongens.

Het lootje wat uit de grote Doos te voorschijn kwam had twee namen, (het reslutaat van een gezamelijke rekening??) dus ik weet niet hoe we dat gaan doen..Samen in 1 shirt? verbroedert wel ...maar hier is tie dan :
ERIC EN WIL zijn de gelukkige eigenaars van het ORIGINELE van der SAR Shirt en Short. GEFELICITEERD

Ik kom het brengen, dus we moeten ff een afspraak maken.

proest....zit ik dit te schijjven met mijn benen op de balie van de receptie..lekker charmant Diaan..jaja komt een jongen binnen de ik ken. Hij haalt huisvuil op en verdient daar wat geld mee. Begint te kletsen en mijn voeten te strelen...nou ja...... HEY zout op dit vind Emerick niet ok...zijn reactie:ja maar je bent zooooo HERMOSA>...uhh ja dat zal wel maar opzouten nou heh. Niet dus, hoe lang ben je al samen met Emerick??is de volgende vraag. Nou uhhh bijna twee jaar...ooh,en hoe lang denk je dat je met mij samen zal zijn...dan schiet mijn voet omhoog....WEGWEZEN NU!! schop zijn hand weg en dan komt Maru aansnellen...hey....no tiene respecto locco?? de jongen smeert m, om verder te zoeken naar huisvuil....
just another day in Nicaragua.

Dan begint hier de stress toe te slaan, over een weekje ben ik in Nederland....hoop op warm weer want heb niet zo veel lange mouwen enz. Maar wat o wat ga ik nou toch aandoen op de grote dag. Hier kom ik niet verder dan schattige zomerjurkjes. Alhoewel ...Was met Em op pad om een en ander te gaan passen op het geied van jurkjes. Komen we bij een shop met nog best leuke dingen dus ik claim een pashokje en laat van alles aanreiken. Met het eerste gewaad om de heupen stap ik trots het pashokje uit. Nou vraag ik je, ze konden nog net hun lach inhouden..Emerick, inclusief de verkopers... ik voelde me dan ook net een hobbezak...mischien iets andere style probeer ik nog te zeggen en stammel dat ik toch echt iets moet hebben. De volgende dan maar, minder wijd vanaf de heupen misschien beter voor mij... ook dit blijkt een lachwekkende reactie te hebben, ze doen moeite om hun monden strak te houden ...ohhh ik wil verdwijnen NU maar goed even flink zijn Diaan je zit niet bij de tandarts ok ok...wat dan??? soort van gefrusteerd zoek ik zelf en vind zowaar iets wat erop gaat lijken .Wurm mezelf zwaar zwetend weer in een VESTIDO...en zowaar ze lachen niet meer...maar of dat nu positief was.... ik weet het niet, mijn lichaam is er gewoon niet voor gemaakt geloof ik....een hobbezak met korte pootjses is wat ik er zelf bij denk, en dus vroeg ik aan de verkoopster of ze BARBAPAPA kent...maar nee ze begreep t niet. ik vroeg maar niet wat de anderen dachten...
En dan zegt Emerick de schat, ik vind alles mooi staan bij jou hoor schat, dus kies er maar gewoon een dan gaan we wat drinken.....zo lieffff....of toch niet ...hahahahhahahahaha

xx

tot snel,
Diaan
nog altijd op slippers en korte broek....

  • 25 Augustus 2010 - 15:54

    Tia:

    ¡Eh, tú arriba que la acción fue un éxito, los niños disfrutar de nuevo
    y que había dibujado una vez más la atención de alguien, no veo, hey donde vamos a responder con el medio ambiente ... pero este hombre era muy grosero, así chica esperamos con ansiedad el resultado de la compra ha traído hihi
    nos vemos en casa
    besito
    (ik hoop dat je het begrijpt, tis vertaald uit t Ned.)
    Maddy

  • 25 Augustus 2010 - 18:54

    Ineke:

    je zal er vast mooi uitzien, komt allemaal goed

  • 26 Augustus 2010 - 09:14

    Do:

    Gog Diaan ze hebben daar toch wel mooie lange broeken met feestelijke blouses. Prop je niet in iets dat je niet staat en anders koop je hier maar wat. We zien elkaar snel tot dan brazza!

  • 27 Augustus 2010 - 08:52

    Sabine:

    Heel veel plezier in NL, hoe het weer hier is zal ik je besparen...
    Geniet van iedereen en alles die blij zijn dat je weer even in ons land bent.
    X uit Susteren

  • 27 Augustus 2010 - 19:53

    Janet Groeneweg:

    hey meiss ga gauw op zoek naar een leuke winteroutfit voor je bezoekje aan het kikkerlandje. we zijn sinds zondag thuis en heb voor het eerst sinds 5 weken weer een lange broek en trui aan....
    liefs van alle Groenewegjes en aanhang...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 118102

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: