hey SEXY thing!!! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu hey SEXY thing!!! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

hey SEXY thing!!!

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

08 April 2010 | Nicaragua, Granada

haha dat roepen ze nog steeds tegen me, offuh..hey i love you, want to marry you!!! oke roep ik dan, zullen we op 30 februari...??? en die komt natuurlijk niet aan. Maar na een jaar hier rond te lopen, ja het is alweer een jaar, moet ik er nog steeds om lachen. En mijn ego vind het ook niet erg hoor als die chicos hier dat allemaal blijven roepen
.
Tja een JAAR alweer, het vliegt voorbij, de trouwe lezers weten wat er zoal gebeurd is hier in het liefdevolle Nicaragua.
Mochilas op de kaart gezet, en hoe! al maanden zitten we vol of zo goed als vol. Met als resultaat dat ik een groter pand aan het zoeken ben...
De kids die twee Honkbal leagues, een basketbal league en zwemlessen hebben gehad. Deze activiteiten hebben afgelopen jaar mijn leven veranderd. Wat kan ik genieten van die kids die alles op alles zetten om die bal in dat netje te krijgen of een homerun te slaan.
Wat kan ik genieten van alle knuffels die ik ervoor terug krijg.

Omdat het afgelopen week semana santa was..paasfeest de hele week.. waren de scholen dicht. En hadden alle kroegen het druk, en zo ook het Hostal. Ik kwam op 29 maart terug van een reis Costa Rica en moest gelijk aan de bak in het Hostal.Druk druk druk...niet normaal..maar wel super natuurlijk. Er heben zelfs mensen met een matrasje op de grond geslapen omdat we gewoon GEEN PLEK meer hadden.
oh ja de reis, die is super gegaan, de groep was zeer CONTENTO!! Heerlijk weer door Costa Rica heen gesjeesd met een groep heerlijke mensen (gelukkig geen azijnpissers..karin..haha)

Maar ook voor de kids is deze week een speciale week. Semana Santa vier je hier met je familie, je gaat naar het strand en eet en drinkt met alle familie ...en laten sommige van die kids dat nu net niet hebben, famile. Dus aan de slag, extra aandacht en leuke dingen doen in de shelter. Ondanks dat Jose Ramon, nu na 4 jaar nog steeds verwacht dat zijn moeder, die hem achtergelaten heeft, hem komt ophalen en triest op de trap zit te wachten, hebben we een leuke tijd gehad. Met de kids die goede resultaten behaald heben op school zijn we naar de kermis gegaan, WAT EEN VERRASSING!! Gillen in de draaimolen, lekker gek in de bostautootjes, Tjee wat hebben ze genoten..of moet ik zeggen TJee wat heb ik weer genoten van al die gezichtjes! Die lach heeft er dagen opgezeten. Voor ons zo normaal, de kermis, voor hun een once in a lifetime ervaring. Zelf die Jose heeft genoten en is even vergeten dat hij nog altijd op zijn moeder wacht....

Het was een geweldig jaar met geweldige ervaringen maar natuurlijk ook de twee weken terug in NL in mei 2009. Ook dat zal ik nooit vergeten, de spanning, de angst alles...
en dat mams dan hier is geweest en met de kids geknuffeld heeft had ik nooit kunnen en durfen dromen. Maar het gebeurde toch.EN wat was dat GAAF!! wat was het gaaf om mijn ouders kennis te laten maken met mijn nieuwe leven hier in het o zo bijzondere Nicaragua.

Nu zijn de plannen zo goed als rond voor dit jaar...lekker op tijd DIAAN...jajajajajaja ik weet het, dat doe je normaal ietsje eerder ... maaruhh hey in ben Latina nu he en dat betekent dat alles even wat langzamer gaat..hahah jullie kennen het wel ..manana!!!

wat ik iig zeker weet is dat ik in augustus in NL ben, MIJN BROER GAAT TROUWEN en ik ben zo ongeveer de trotste hollander hier in Nicaland.
zo dat moest ik ff kwijt, haha

veel liefs,
SEXY THING

ps.
mijn ouders plannen de volgende trip naar hier al... duimen jullie mee dat ze het nog eens dunnetjes over mogen doen,
please :)


dikke kus

  • 07 April 2010 - 22:38

    Diana Steinmetz :

    op de laatste foto sta ik met een van de kids. Hij woont bij zijn tante de hem ook liever niet heeft, nu hebben ze mijn gevraagd de schat te adopteren.... GOD wat is het moeilijk om nee te zeggen. Maar deed dat toch.
    Ik weet, ik kan niet de hele wereld redden,
    maar hoop dat ik ook dit jaar met al jullie hulp hun leven iig iets beter kan maken.

    knuffels
    Diaan

  • 07 April 2010 - 23:05

    Wilma:

    Hey Meissie geniet er maar heerlijk van en ja die koppies zijn goud waard daar doe je t voor,knuffies from Sweeterlake

  • 08 April 2010 - 13:07

    Karin:

    Heerlijk Diaan,
    wat een mooi jaar.
    Voor mij blijf je de liefste chica van Niacaragua met een hart van goud
    Heerlijke tijd komt er aan met de trouw en het vooruitzicht dat mam en pap weer kunnen op bezoek komen

    Kus


  • 08 April 2010 - 13:08

    Karin:

    Heerlijk Diaan,
    wat een mooi jaar.
    Voor mij blijf je de liefste chica van Niacaragua met een hart van goud
    Heerlijke tijd komt er aan met de trouw en het vooruitzicht dat mam en pap weer kunnen op bezoek komen

    Kus


  • 08 April 2010 - 13:26

    Taantietje:

    lang niets laten horen. Komt een dezer dagen wel.
    Was ff weg, Boedapest.
    En tja als ze niet meer fluiten vanaf de steiger dan kun je schudden wat je wilt! maar dan is het schudden. Luv Do

  • 08 April 2010 - 19:04

    Tia:

    hé wat ben je toch weer lekker bezig, het is prachtig om te zien hoe je nog steeds geniet van al je kids en je leven daar ga lekker door zo lieverd
    beso
    Tess

  • 10 April 2010 - 15:16

    Rene Stam:

    Hoi Diana wat een enthousiast reisverslag heb je weer geschreven.Ook leuk om die blije gezichten op de foto's te zien.Je hoort nooit wat van me maar lees je berichtjes altijd. Ook leuk om je moeder zo op die foto's te zien. groetjes Rene

  • 11 April 2010 - 09:17

    Femmes:

    O wat zou ik graag weer naast je staan om te komen helpen! Succes you sexy thing!

    Dikke besos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 118039

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: