de tickets en papieren zijn binnen - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu de tickets en papieren zijn binnen - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

de tickets en papieren zijn binnen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diana

13 April 2008 | Nicaragua, Granada

Afgelopen vrijdag lag er toch een mega envelop op de mat!!! Na de plof direct eropaf! En nieuwsgierig als ik ben gelijk open gemaakt. Mijn dag kon niet meer stuk, de tickets en handboeken voor mijn reis, tips en de gegevens van mijn gastgezin. Alles was er en tjee wat ben ik blij. Alles is nu ineens zo werkelijk aan het worden. IK, Daantje!! ik ga dus echt gewoon een dikke maand weg. Heb alles wel 5 keer gelezen, een jungle river lodge in week 3, met uitzicht geweldig gewoon..en in week 4 een hostal direct aan het strand...tja ik zal het jullie allemaal nog wel verellen. Ik zwijmel eerst nog een keer door de papieren ....heerlijk gewoon.

hasta luego!
un beso de Diana

• 14 April 2008 - 06:46

Corine:

Lieve Diaan,
    Ik ben zooo blij voor je! een droom die werkelijkheid gaat worden...wèg uit de sleur,wèg uit het hectische leven!
    Dit gaat helemaal geweldig worden meid!

Dikke kusss van Corine & de andere 3 kruikenzeikers :-)
    xxxx

• 14 April 2008 - 15:31

Marlies En Gerco:

He lieverd,

Nou komt t toch wel erg dichtbij.
    Super.
    We zijn zo benieuwd.

Maarruh,
    Gaat ons etentje nog door?

XXX

• 14 April 2008 - 15:32

TIA:

heeee geweldig, je bent nu zeker meteen weer beter hihihi wat een onderneming hé en je verhaal voorspelt heel veel plezier-genieten en leren, we kunnen net als jij niet wachten tot het zover is dat we je 1e verhaal kunnen lezen !!!!
    lieverd GENIET alvast tot aan je vertrek
    doei kus
    TESS

• 19 April 2008 - 06:04

Bart:

Hey Diana

Was top salsa dansen met je, straks in juni dans je iedereen in Nicaragua helemaal van de vloer.

Bart

• 19 April 2008 - 15:16