gastgezin - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu gastgezin - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

gastgezin

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diana

11 Maart 2008 | Nicaragua, Granada

Hallo Allemaal,

tot aan 6 juni zal ik om de paar dagen iets vertellen over het type reis wat ik ga maken.

Als eerste wil ik iets vertellen over mijn verblijf in Nicaragua. Vanaf 6 juni zal ik 2 weken in Granada blijven. Ik woon daar bij een gastgezin. Krijg wel een eigen kamer maar verder zal ik deel uitmaken van het gezin en dus bij het dagelijkse leven gaan helpen.
Niks luxe hotel met zwembad en zicht op zee! maar aan de slag...
Ook zal ik daar iedere dag naar school gaan en spaanse les volgen!!
Hoezo vakantie!!

  • 11 Maart 2008 - 21:46

    TESS:

    hee ziet er cool uit hoor
    was het maar zover hé

  • 12 Maart 2008 - 08:20

    Joke:

    Hé Daan, ziet er echt super uit joh. En inderdaad geen vakantie, maar een levenservaring!!

  • 12 Maart 2008 - 12:44

    Rienus:

    Hei Diana, vermaak je zelf. Wij zitten vanaf 20 april in de buurt. Gaan voor 3 1/2 week naar aruba. Hou ons op de hoogte van je belevingen.

    Liefs, Emily en Rienus

  • 13 Maart 2008 - 16:17

    Erwin:

    Wat een heerlijke tijd zal jij daar meemaken!!!

  • 14 Maart 2008 - 16:24

    Sabine:

    Hey Diaan,

    wat goed, je hebt eindelijk je beslissing genomen....
    Ik ga je volgen hoor,
    gr en suc6 met alle voorbereidingen,
    Sabine

  • 20 Maart 2008 - 18:41

    Marieksek:

    Hola guapa,
    Entonces, ya podemos practicar el idioma! Va a estar muy facil para un chica tan inteligente como tu!!!
    Disfrutate.

    Besitos,
    Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 118094

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: