gastgezin - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu gastgezin - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

gastgezin

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diana

11 Maart 2008 | Nicaragua, Granada

Hallo Allemaal,

tot aan 6 juni zal ik om de paar dagen iets vertellen over het type reis wat ik ga maken.

Als eerste wil ik iets vertellen over mijn verblijf in Nicaragua. Vanaf 6 juni zal ik 2 weken in Granada blijven. Ik woon daar bij een gastgezin. Krijg wel een eigen kamer maar verder zal ik deel uitmaken van het gezin en dus bij het dagelijkse leven gaan helpen.
Niks luxe hotel met zwembad en zicht op zee! maar aan de slag...
Ook zal ik daar iedere dag naar school gaan en spaanse les volgen!!
Hoezo vakantie!!

• 11 Maart 2008 - 21:46

TESS:

hee ziet er cool uit hoor
    was het maar zover hé

• 12 Maart 2008 - 08:20

Joke:

Hé Daan, ziet er echt super uit joh. En inderdaad geen vakantie, maar een levenservaring!!

• 12 Maart 2008 - 12:44

Rienus:

Hei Diana, vermaak je zelf. Wij zitten vanaf 20 april in de buurt. Gaan voor 3 1/2 week naar aruba. Hou ons op de hoogte van je belevingen.

Liefs, Emily en Rienus

• 13 Maart 2008 - 16:17

Erwin:

Wat een heerlijke tijd zal jij daar meemaken!!!

• 14 Maart 2008 - 16:24

Sabine:

Hey Diaan,

wat goed, je hebt eindelijk je beslissing genomen....
    Ik ga je volgen hoor,
    gr en suc6 met alle voorbereidingen,
    Sabine

• 20 Maart 2008 - 18:41

Marieksek:

Hola guapa,
    Entonces, ya podemos practicar el idioma! Va a estar muy facil para un chica tan inteligente como tu!!!
    Disfrutate.

Besitos,