exiting news!!!!! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu exiting news!!!!! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

exiting news!!!!!

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

10 Augustus 2010 | Nicaragua, Granada

sorry sorry het is alweer veel te lang gelden dat ik aan het bloggen sloeg. Maar daar ben ik dan weer. Na een dikke 3 weken een reis begeleid te hebben van Koning Aap ben ik weer terug in Granada. Zaterdagavond aan gekomen waarna ik zondag gelijk het feest van de stieren hier mee mocht maken. Net als vorig jaar rennen door de straten met een stel dolle stieren. Na dit feestgedruis heerlijk gaan eten met wat vrienden en even bijkletsen. Het is altijd heerlijk om weer terug thuis te zijn.

Mijn vorige blog heeft nogal wat veroorzaakt, geweldig hoeveel mensen meedoen aan de actie. Zelfs diegene die helemaal het shirt van Edwin van der Sar niet willen winnen storten mee. SUPER!!! Enkele hebben de mail doorgesuurd naar collegas, vrienden enz. Nog twee weken kan je meedoen, dus heb je nog geen storting gedaan...HET KAN NOG!!

Deze week beginnen we met de vergaderingen voor de nieuwe honkbal league en dus kan ik ze direct informeren dat we zeker weer twee leagues kunnen laten spelen. En dat dankzij al jullie steun. Maar we gaan door, ook een nieuwe Basketbal league willen we weer starten.

Dit alles gaan we opzetten met de hulp van twee NL meiden die hiernaartoe komen voor hun stage. Linda en Dianne, ze komen eind augustus ze blijven zeker 5 maanden en gaan zich inzetten voor mijn Stichting: Support Granada Kids.
Communicatie, een nieuwe webiste in 3 talen maken, fundraising en het organiseren van de nieuwe leagues...ze zullen het druk krijgen en wat ben ik trots dat ze komen.


En dan natuurlijk het grote nieuws, geloof dat er al enkele op de hoogte zijn maar krijg nu toch wel heel veel berichtjes uit HOLANDA>...wanneer kom je nou toch hierheen...????? is de grote vraag

ok ok nou pen en papier bij de hand, agendas klaar, hier komt tie : 31 augustus om half negen landen we op Schiphol. We blijven twee weken en zullen een tour de Holanda maken. dwz, na de bruiloft van mijn broer zullen we tijd hebben om Nederland te verkennen en bij te kletsen met iedereen. Ik kan niet wachten, wat zal het heerlijk zijn om iedereen weer te zien, weer even samen zijn, en om weer even te kunnen klagen over het weer, grinnnnnn

dikke kus en tot snel allemaal,

Diaan en Emerick



  • 10 Augustus 2010 - 19:54

    Maddy:

    ben zo blij je weer eens te zien (en te horen natuurlijk)en ik ben heel benieuwd naar Emerick, hoe hij dit kikkerlandje vindt hihi
    we zijn er helemaal klaar voor hoor...

  • 11 Augustus 2010 - 05:40

    Karin:

    Nog 20 dagen .... dat wordt genieten joh !!!! Alle mensen in Nederland weerzien ... geniet er van
    xxx

  • 11 Augustus 2010 - 10:13

    Dorothée:

    heb ook geprobeerd dit door te sturen aan voetballiefhebbers maar helaas die ontvangen het niet. Zal nog proberen want nietwaar, iedere cent is er een. Goed om je weer te zien. Tot dan liefs Do

  • 11 Augustus 2010 - 19:34

    Ineke:

    Fijn dat je samen met Emerick naar Nederland komt. Je moeder is helemaal happy. Heerlijk om te zien dat ze er zo blij mee is. Geniet maar lekker samen en met zijn allen in Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 118094

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: