Hup Holland Hup - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu Hup Holland Hup - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

Hup Holland Hup

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

09 Juli 2010 | Nicaragua, Granada

ok ok heb de kater na het feest van de halve finale overleefd en sta weer met twee voeten op aarde. We gaan de finale spelen tegen Spanje maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen. Dit zijn van die dagen dat ik were even terug in Nederland zou willen zijn. Gewoonweg om het gevoel WIJ hebben GEWONNEN samen te vieren. Hier was dat ff anders, iedereen was voor Urugay en dus TEGEN NL....ik kon het ze niet kwalijk nemen maar geloof me des te blijer was ik dat ik kon zeggen ZIE JE NOU WEL, WIJ WINNEN GEWOON!!!!

Ik schrijf dit allemaal niet zomaar, ik heb ons WIJ GEVOEL ook hier in Nicaragua nodig. En waarom dan wel, nou kijk. Zoals jullie weten ben ik nog altijd druk met de kids hier. Alweer even geleden was Ilham hier, een collega van mijn broertje, ze kwam helpen met de kids in de shelter. Ze heeft een ongeloofelijke tijd gehad hier. Ze is net als ik gek op sport en dat was dan ook een van de activiteiten die ze met de kids heeft gedaan. Zelfverdediging en wel boksen was de topper van deze periode. De kids vonden het geweldig en hebben zich weer super vermaakt.

Nu Ilham terug is in NL heeft ze het heelmaal te pakken, ze vertelde me verleifd te zijn geworden op het land, de mensen en vooral de kids hier in de shelter. Met als gevolg dat ze in December voor twee maanden terug komt om haar werkzaamheden hier verder uit te bouwen samen met een vriendin. Echt geweldig!!!

Voor de nieuwe activiteiten die we met de Kids willen gaan doen en de komende honkbalcompetie hebben we een beetje steun nodig vanuit NL.
Hierbij zitten wat fotos van de kids. Enkele hebben een voetbalshirt aan. DIT IS NIET ZOMAAR EEN SHIRT!!!
HET IS EEN ORIGINELE VAN DER SAR, hij heeft het gedragen en wij van STICHTING SUPPORT GARNADA KIDS hebben het kado gekregen van Familie van der SAR. dit is geen grapje, ONZE KEEPER die jaren de beste van NL was is gestopt met het NL elftal maar wilde osn helpen wat geld bij elkaar te krijgen voor de sportactiviteiten die we hier bieden voor de kids.
We verloten het shirt met de broek.
Iedereen die 5 euro stort dingt mee, en je mag dus zo vaak storten als je wilt :) iedere 5 euro is een nieuwe kans.
banknummer : 62 02 67 151
Den Haag
KVK nummer : 27 32 63 63

Doe mee en stuur iedereen deze actie, WIJ HOLANDERS worden kampioen, zorgen jullie dat mijn kids zich ook kampioen kunnen voelen???
Storten kan vanaf nu tot 24 augustus. Op 25 augustus gaan alle namen in de tombola en zal 1 van de kids het briefje met de winnende naam euit halen....spannend!!!


gracias, thanks, bedankt ennnnuuh doen he niet alleen maar denken...

Eind augustus kom in naar NL en kom ik de prijs zelfstandig overhandigen, dus twee keer prijs want dan zie je mij ook weer is...hahah

veel liefs vanaf hier
x

  • 09 Juli 2010 - 05:04

    Karin:

    Lieve Diaan,

    HEEL VEEL succes

    Kus

  • 09 Juli 2010 - 09:30

    Dorothée:

    als bestuurslid maar gewoon ook als ik, heel veel succes met deze actie. Ik weet dat het een orignele Van der Sar is dus alle sportliefhebbers: grijp uw kans! Liefs!

  • 26 Juli 2010 - 16:25

    TIA:

    beetje laat maar goed, beter laat dan.....
    laptoppie was kaduuk, dus ik ga nu ook ff storten hoor en ik sluit me aan bij Do
    SUCCES
    XXXXXX besito's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 118043

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: