Pepe mijn nieuwe liefde... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu Pepe mijn nieuwe liefde... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

Pepe mijn nieuwe liefde...

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

02 Juli 2010 | Nicaragua, Granada

ja jullie lezen het goed, een nieuwe liefde. Als hij me al hoort rent tie op me af, klimt in me en geeft me kusjes...Hij is niet bij me weg te slaan en agosj hij is zo lief en schattig. Tenminste dat was tot voor ik weg ging naar Costa Rica om weer een reisje voor TUI te doen. Bij terugkomst hoorde ik van de medewerksters in Mochilas dat hij zich vreselijk misdragen heeft. Snachts op pad, aandacht trekken van anderen, en ja zelfs wist hij zich in de kamers te wurmen. Met als reslutaat dat een van de dames hier hem zo van het bed heeft gegooid de gang in, soort van vliegles zeg maar...arm ding,... Hij heeft nu straf en probeert met een hoop gekkigheid zijn straf te ontlopen.
Maar nee, hij mag voor nu alleen nog maar bij de receptie komen. Ik ben stapel op m,hij is nu 6 maanden, denk ik en zoooo schattig.
Heb m op straat gevonden, helemaal onder het bloed en met gebroken staart..kan je toch niet laten liggen en dus in mijn armen mee naar huis. CHarlie vond dat dus geen goed plan en vloog direct op m af. Zo zwak als die was kon hij niks terug doen. Vandaar dat ik m heb meegenomen naar Mochilas, na een nachtje slapen en eten kwam hij weer op krachten. Hij is nooit meer weg gegaan, en iedereen is, of moet ik zeggen WAS, gek op m. alle klanten met m op de foto, spelen met m, en knuffelen hem. Hij heeft altijd wel iemand die even tijd voor m heeft. Maar nu...hij bijt in tenen, klimt in spijkerbroeken, probeert het eten van je bord te stelen... ik moet steeds lachen om mijn schatje, maar helaas niet iedereen vind het even leuk. Tja hoe leg je dat nou uit he dat hij dat gewoon niet meer mag doen...
Mijn schatje mag blijven hoor maar hij moet nog wel HEEL veel leren.

xx


  • 02 Juli 2010 - 21:03

    Marijke:

    Hola Diana!
    Ik schrok even......
    Alles verder goed met jullie?
    Ik vertrek vandaag over n week naar Peru voor een maand: spannend!
    Als het me niet bevalt kan ik nog altijd naar Nica:-)

  • 02 Juli 2010 - 21:15

    Do:

    ja mij pak je niet! Ik dacht even dat je een aapje had gevonden maar een poes, jij bent toch niet voor de poes? liever toch een kater. Goed iets van je te horen en je Nederlands holt achteruit. Tot spoedig en kus, taantietje

  • 02 Juli 2010 - 21:58

    Leinie:

    Hahaha en ik maar denken dat je een hondje had geadopteerd....
    Ik vind m schattig! (Maar das natuurlijk makkelijk kletsen vanaf hier, mijn tenen zijn veilig)

  • 03 Juli 2010 - 06:23

    Femmes:

    Wat een schatje!!!! Fijn dat deze wel weer op kracht is gekomen. En Malou, nieuwe functie als klimrek?!

    xx

  • 03 Juli 2010 - 06:38

    Marieke:

    Owww...how cute!!!
    Daan, ik vertrek morgen naar Costa Rica. Any chance I'll see you there? Anders zien we elkaar in augustus in NL, hè?
    Cuidate en geef Pepe een dikke knuffel van me. En jezelf ook natuurlijk!

  • 03 Juli 2010 - 13:23

    TIA:

    hola chica
    wat een schoffie zeg leuk leuk, maar je weet t he een straatkatje is moeilijk te temmen
    maar met veel liefde gaat je dat wel lukken
    blij dat je weer terug bent hoor
    XXX beso
    Maddy
    p.s Debster gaat er over een week of 2 ook weer een katje bijhalen

  • 04 Juli 2010 - 17:24

    Joke:

    Ahhhh hij is echt een schatje hoor.
    Dacht eigenlijk eerst dat je een hondje had gered haha.

    liefs
    Joke

  • 05 Juli 2010 - 06:39

    Alice:

    Hoi Diaan.

    Je kan het niet laten he? Maar ik begrijp het wel hoor, wat een schatje en wat betreft de manieren. Mensen begrijpen het niet, het is en blijft een kat en die zijn "eigenzinnig" en niet op te voeden, maar veel plezier met het proberen.

  • 08 Juli 2010 - 19:16

    Marischa:

    He Daan!!
    ja, het is inderdaad ERG wennen en het lukt me nog niet echt. Kan mijn ding niet kwijt en heb het hier eigenlijk gehad.
    Ik ga mijn stage afmaken en dan kijken wat de mogelijkheden zijn om richting Afrika te gaan.. en anders kom ik jou gezellig opzoeken!! ;)
    Liep vandaag in een soort camping winkel en kreeg weer helemaal de kriebels toen ik de backpack rugzakken zag hangen.. plannen dus!! ;)
    Gaat het daar nog goed??
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 118121

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: