RTFM, zeggen ze dan maar hoe.... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu RTFM, zeggen ze dan maar hoe.... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

RTFM, zeggen ze dan maar hoe....

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

13 Maart 2009 | Nicaragua, Granada

hoe doe je zoiets... als tie er niet is....

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen en die 23e maart komt gewoon te snel dicht bij. Heb het gevoel dat ik nog 1000 dingen moet doen maar kan er geen enkele noemen....ja de onrust is toe geslagen, dat moet het zijn. Loop als een kip zonder kop rond in mijn huis, maar het is mijn huis niet meer... volledig verloren tussen de rotzooi ben ik nu al 4 keer door de kamers gelopen in 10 minuten tijd.
De stapel grof vuil groeit enorm...wat kan een mens een rotzooi hebben, laten we het daar op houden.
Dit weekend Annemiek en de kids opzoeken en dan maandag mijn laatste werkdag. Dinsdag, woensdag en donderdag staan in het teken van gedag zeggen... ik kan het nog niet bevatten maar het is echt bijna zover.

Ben nog even op de valreep druk bezig met een vrijwilligers programma schijven, tja stilzitten kan ik toch niet....zie het toch, onrustig....wat moet ik nog doen...spookt er door mijn hoofd...
En ineens had ik van de week nog een vraag aan iemand van Joho, over mijn verzekering..lachend kreeg ik terug RTFM...read the F^%$# manual...het was natuurlijk een grap. Maar ik ben nog op zoek naar the manual over afsluiten en gedag zeggen...pffff...
Gewoon een boekje waarin staat hoe je dit moet doen...zou dat niet fijn zijn....


Ik voel me super, ben gewoon mega enthousiast, schrijf mijn hostal nog even in bij hostalbookers.com en hup zo blijf ik weer bezig... dan hoef ik lekker nog niet te denken aan ADIOS! en die komt er toch echt aan,
nog 10 dagen....best eng hoor, maar ik ga ervoor, met alles in me! Eerst nog even 10 dagen genieten van Holanda, het Holanda wat sinds vorige week ineens anders is.

voor nu Adios, maar ook hasta luego
jullie horen nog van me.

Abrazos
Diaan
xx






  • 13 Maart 2009 - 17:38

    Marlies En Gerco:

    Nog even volhouden meid.
    Je huis is hier. (inderdaad het bord volgen)
    Toen wij hier gister aankwamen voelde het meteen zo vertrouwd, zo goed, zo is het straks voor jou ook weer.
    Geniet nu nog even van de mensen daar, daarna zijn al die lieve mensen hier er gewoon weer.
    XXX

  • 13 Maart 2009 - 19:09

    Tia:

    vamos demasiado rapido...
    tja het afscheid komt er aan, voor jou net zo moeilijk als voor ons, ik troost mezelf met het idee dat ik er een heerlijk adresje bij heb in mijn favoriete deel van de wereld, zo ver weg maar o zo dichtbij nu door jou, Skype,
    internet, gelukkig hebben we die middelen om de pijn te verzachten, lieverd we genieten nu nog even van je, en daarna zijn we jaloers op de mensen daar.....die jou in hun leven toelieten

    te quiero chica
    beso

  • 14 Maart 2009 - 10:46

    Quinten & Youri:

    We gaan je missen!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 118039

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: