RTFM, zeggen ze dan maar hoe.... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu RTFM, zeggen ze dan maar hoe.... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

RTFM, zeggen ze dan maar hoe....

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

13 Maart 2009 | Nicaragua, Granada

hoe doe je zoiets... als tie er niet is....

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen en die 23e maart komt gewoon te snel dicht bij. Heb het gevoel dat ik nog 1000 dingen moet doen maar kan er geen enkele noemen....ja de onrust is toe geslagen, dat moet het zijn. Loop als een kip zonder kop rond in mijn huis, maar het is mijn huis niet meer... volledig verloren tussen de rotzooi ben ik nu al 4 keer door de kamers gelopen in 10 minuten tijd.
De stapel grof vuil groeit enorm...wat kan een mens een rotzooi hebben, laten we het daar op houden.
Dit weekend Annemiek en de kids opzoeken en dan maandag mijn laatste werkdag. Dinsdag, woensdag en donderdag staan in het teken van gedag zeggen... ik kan het nog niet bevatten maar het is echt bijna zover.

Ben nog even op de valreep druk bezig met een vrijwilligers programma schijven, tja stilzitten kan ik toch niet....zie het toch, onrustig....wat moet ik nog doen...spookt er door mijn hoofd...
En ineens had ik van de week nog een vraag aan iemand van Joho, over mijn verzekering..lachend kreeg ik terug RTFM...read the F^%$# manual...het was natuurlijk een grap. Maar ik ben nog op zoek naar the manual over afsluiten en gedag zeggen...pffff...
Gewoon een boekje waarin staat hoe je dit moet doen...zou dat niet fijn zijn....

Ik voel me super, ben gewoon mega enthousiast, schrijf mijn hostal nog even in bij hostalbookers.com en hup zo blijf ik weer bezig... dan hoef ik lekker nog niet te denken aan ADIOS! en die komt er toch echt aan,
nog 10 dagen....best eng hoor, maar ik ga ervoor, met alles in me! Eerst nog even 10 dagen genieten van Holanda, het Holanda wat sinds vorige week ineens anders is.

voor nu Adios, maar ook hasta luego
jullie horen nog van me.

Abrazos
Diaan
xx

• 13 Maart 2009 - 17:38

Marlies En Gerco:

Nog even volhouden meid.
    Je huis is hier. (inderdaad het bord volgen)
    Toen wij hier gister aankwamen voelde het meteen zo vertrouwd, zo goed, zo is het straks voor jou ook weer.
    Geniet nu nog even van de mensen daar, daarna zijn al die lieve mensen hier er gewoon weer.
    XXX

• 13 Maart 2009 - 19:09

Tia:

vamos demasiado rapido...
    tja het afscheid komt er aan, voor jou net zo moeilijk als voor ons, ik troost mezelf met het idee dat ik er een heerlijk adresje bij heb in mijn favoriete deel van de wereld, zo ver weg maar o zo dichtbij nu door jou, Skype,
    internet, gelukkig hebben we die middelen om de pijn te verzachten, lieverd we genieten nu nog even van je, en daarna zijn we jaloers op de mensen daar.....die jou in hun leven toelieten

te quiero chica
    beso