op vakantie!!! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu op vakantie!!! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Diana Steinmetz - WaarBenJij.nu

op vakantie!!!

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

26 Oktober 2011 | Nicaragua, Granada

jajajaja ik weet het dan gaan jullie zeggen ..pfff....JIJ!! jij hebt altijd vakantie daar in dat mooie Nicaragua. Maar dat is natuurlijk niet zo, heb hier mijn werk in Hostal Mochilas, de werkzaamheden met de kids van stichting Support Granada Kids en heb ook nog wat aandacht voor de meiden die hier stage lopen en heerlijk vertoeven in Mochilas.

Ja dus ook ik moet af en toe even op vakantie, vooral na een jaar wat nogal wat tegenslagen op persoonlijk gebied had. (zo noem ik het dan maar even) Na alles wat me persoonlijk is overkomen en ook nog een heel druk maar goed zakelijk jaar ben ik maar is op vakantie gegaan. Femke mijn grote vriendin en Muurtje ( een vriendinnetje van Femke) kwamen naar Nicaragua en samen zijn we op pad gegaan naar de Corn Islands. (google het maar is)
Little Corn, was de eindbestemming! Wat een paradijs. Al was het voor mij niet de eerste keer dat ik daar mocht vertoeven...het blijft zo prachtig!
Het is echt een bounty eiland, witte stranden, palmbomen, kokosmelk met een scheutje rum...en alleen maar chillen! Mijn god ik voelde me echt geweldig! Heerlijk gaan duiken tussen de haaien tot grote stress van Muurtje...hahah! Kampvuurtje gemaakt en met de lokals RONDON gegeten.
Ach woorden brengen het niet over, kijk de foto's maar....

NA enkele dagen zijn we terug gegaan naar Granada om het afscheid van Femke te vieren ( wat een geweldig afscheidsfeest is geworden..) en daarna met wat vrienden naar San Juan del Sur....weer strand...Een avondje gaan dansen en heerlijk aan het strand eten. Ja het leven is goed, geniet nog steeds volledig van dit prachtige land met geweldige mensen.

NU weer terug op de basis en weer aan het werk. Mijn batterij is opgeladen en ik ben klaar voor de komende hectische maanden ;)


Zoals ik al verteld had zouden we deze maand de laatste werkzaamheden voltooien in Mochilas. De Airco's gaan er VANDAAG IN!!! hoera ..... Ook wordt er extra 220V aangelegd voor leuke tuinverlichting! HOERA!!
Ben weer lekker bij de kids geweest waar ik toch altijd zo dolgelukkig van word. En ben me aan het voorbereiden op een super mooie reis me Koning Aap. 4 november ga ik weer op pad. Het hoogseizoen komt eraan...al heb ik niet echt gemerkt dat het de afgelopen 2 maanden laagseizoen was...

Tja mijn vakantie zit erop...het was genieten, nu weer aan de slag maar heb er meer dan zin in!

I am ready to kick some ASSSSSSSSSSSSSS YEAH!

liefs
Diaan






  • 26 Oktober 2011 - 17:38

    Tia:

    ja meis je hebt een geweldige vakantie gehad dat was HEEL DUIDELIJK, je hebt genoten!!!!
    tja en dan weer terug naar af, met nieuwe energie kun je alles en iedereen weer aan
    lieverd over een paar weken komt je pa weer bij je kijken hoe alles loopt, is ook weer leuk dus je bent zoals altijd druk druk druk
    ennuuh welke reis ga je doen van Koning Aap?dan kan ik op de site ff kijken waar je allemaal naartoe gaat... en is deze reis weer met kids?
    ik hoor t nog wel van je
    dag lieverd
    besitooooooos

  • 26 Oktober 2011 - 19:24

    Karin P:

    Ik word helemaal euforisch van jouw verhalen.
    Een reis begeleiden van koning aap ? Super !! Welke reis wordt het ?
    In alle geval veel plezier , hopelijk leuke groep

    P.S. Wij gaan ook een paar duikjes wagen , vertrekken 3 november naar Egypte, je hoort er wellicht nog wel van

    XXX

    Karin

  • 26 Oktober 2011 - 19:42

    Marlies En Joop:

    Pfffff wat een rotleven, geniet en ik zie dat je dat doet!!
    Succes met de airco,s.....mmmm ,vandaag, kan ook zomaar volgende week zijn, hihi nica life, xxx

  • 26 Oktober 2011 - 20:19

    Dianne:

    Je hebt het echt verdient Nica Mama! En little corn is dan uiteraard de bestemming bij uitstek! Maar je moet nog wel eens via boottochten little corn proberen te bereiken hoor, haha! ;)

    Liefs! xx

  • 27 Oktober 2011 - 09:41

    Fem:

    Guapa, je bent een topperdtje en ik heb geweldig genoten!!! Moeten we vaker doen ;) Dikke kus

  • 28 Oktober 2011 - 05:46

    Marijke :

    Klinkt super Diaan; denk dat ik maar weer eens jouw kant moet uitkomen;-)

  • 31 Oktober 2011 - 10:40

    Dorothée:

    Een goede reis met koning Aap, maak er iets moois van. Na zo'n mooie vakantie gun je een ander ook wel wat, toch?! Werkt de airco en de tuinverlichting feeëriek? Geniet er maar van maar dat lijkt mij een overbodige wens want dat doe je al. Blijf braaf! en ontvang mijn groet xxx

  • 01 November 2011 - 12:24

    Mariekske:

    Ain't life good. Sluit me wel aan bij Dianne.....boottrip is the keyword! Duurt ff, maar dan....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

deze blog ben ik in 2008 begonnen om mijn ervaringen van mijn nieuwe leven in Nicaragua vast te leggen. Nu in 2022 gebruik ik deze ruimte om mijn ervaringen opnieuw vast te leggen, niet over het het leven als oprichtser van een stichting en niet als eigenaresse van een backpackershostal, nee het gaat nu over wat ik als resident in Nicaragua heb meegemaakt sinds de protesten in 2018 die het land en ook mijn leven volledig op zijn kop heeft gezet. Wat er met mijn leven gebeurd vanaf april 2018 kan je vanaf nu hier lezen, een nederlandse die opgroeide met alle vrijheden ennu in een land onder zware onderdrukking. veel leesplezier, Diaan

Actief sinds 08 Maart 2008
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 117976

Voorgaande reizen:

06 Juni 2008 - 09 December 2010

Mijn eerste reis

23 Maart 2009 - 30 November -0001

Mijn nieuwe thuis in Nicaragua

Landen bezocht: